ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
سرعت دهی زمان ورود محصول به بازار
برای شرکتها، سرعتدهی زمان ورود محصولات جدید به بازار، یک استراتژی ضروری است. اغلب فرآیند طراحی بستهبندی و توسعه بهعنوان گلوگاه جهت دستیابی به اهداف، مطرح میشوند. در واقع چالشهای متعددی در فعالیتهای اصلی تهیه اطلاعات لیبل همانند: مشخصات محصول، طراحی، ترکیبات و بارکد است که همه آنها در طول طراحی و توسعه وجود دارند. بهطور کلی این موارد گاهی خارج از کنترل هستند.
http://www.donya-e-eqtesad.com/news/768188
جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر ارتباط حاصل نمائید: