بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل
بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل

اهمیت سرعت دهی زمان ورود محصول به بازار

سرعت دهی زمان ورود محصول به بازار 

 

برای شرکت‌ها، سرعت‌دهی زمان ورود محصولات جدید به بازار، یک استراتژی ضروری است. اغلب فرآیند طراحی بسته‌بندی و توسعه به‌عنوان گلوگاه جهت دستیابی به اهداف، مطرح می‌شوند. در واقع چالش‌های متعددی در فعالیت‌های اصلی تهیه اطلاعات لیبل همانند: مشخصات محصول، طراحی، ترکیبات و بارکد است که همه آنها در طول طراحی و توسعه وجود دارند. به‌طور کلی این موارد گاهی خارج از کنترل هستند. 

http://www.donya-e-eqtesad.com/news/768188  

جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر  ارتباط حاصل  نمائید: 

food0100@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.