بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل
بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل

فصل4:مدیریت اطلاعات بازاریا بی و اندازه گیری تقاضای بازار

سه عامل تحول که نیاز به اطلاعات بازاریابی را پررنگ تر می کند کدامند؟-عبور از بازاریابی محلی  به بازاریابی ملی و جهانی-عبور از نیازهای خریدار به خواسته های او-عبور از رقابت بر سر قیمت به رقابت بی قیمتی  

جهت اخذ خلاصه مطلب فصل ۴ مدیریت بازاریابی کاتلر

جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر  ارتباط حاصل  نمائید: 

food0100@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.