بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل
بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل

شناسایی و اولویت بندی موانع صادرات شرکتهای صنایع کوچک و متوسط ( SMEs )صنایع غذایی براساس مدل

در دنیای سراسر رقابت امروز، موفقیت هر ملت در گرو درک و شناخت از امکانات موجود و بهره گیری بهینه از آنها به منظور رشد و توسعه

بیشتر در همه ابعاد و زمینه هاست و این امر مهم در کشور ما ایران نیز که سالیان دراز است تکیه بر درآمدهای نفتی داشته، بسیار ضروری و حیاتی

به نظر میرسد. جامعه ای که میخواهد بر پای خویش بایستد و استقلال خود را در جهان امروز حفظ کند نیاز به درآمد از منابع و امکانات

دیگری دارد که باید شناخته شوند و به منظور رشد و توسعه آنها برنامه ریزی و سرمایه گذاری و اقدامات موثری را انجام دهند و از درآمد ناشی

از این محصولات که زاییده خلاقیتهای فردی و اجتماعی است استفاده نماید. این امر مهم در درجه اول به تحقیق در مورد شناخت منابع، موانع

و امکانات و در درجه دوم به برنامه ریزی برای دستیابی به بهره وری بالاتر و اقدام سریع تر در به انجام رساندن این برنامه ها، نیاز دارد.  

جهت دریافت مقاله فوق - درخواست خود را در وبلاگ اعلام نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.