ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
فایده مورد نظر از نظر مشتری را تعریف کنید؟
تفاوت بین کل فایده از نظر مشتری و کل هزینه هایی که مشتری می پردازد.
کل فایده: مزایایی است که مشتری از خرید یک کالا یاخدمت انتظار دارد: شامل ارزش کالا، ارزش خدمت ، ارزش کارکنان، ارزش تصویر ذهنی.
کل هزینه: هزینه ای است که انتظار دارد برای بازاریابی ، تهیه و استفاده از یک کالا یا خدمت بپردازد: شامل: هزینه پولی،زمانی، فیزیکی و انرژی
جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر ارتباط حاصل نمائید: