بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل
بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل

فصل دوم: تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده( مدیریت بازاریابی کاتلر- فروزنده )

فایده مورد نظر از نظر مشتری را تعریف کنید؟

تفاوت بین کل فایده از نظر مشتری و کل هزینه هایی که مشتری می پردازد.

کل فایده: مزایایی است که مشتری از خرید یک کالا یاخدمت انتظار دارد: شامل ارزش کالا، ارزش خدمت ، ارزش کارکنان، ارزش تصویر ذهنی.

کل هزینه: هزینه ای است که انتظار دارد برای بازاریابی ، تهیه و استفاده از یک کالا یا خدمت بپردازد: شامل: هزینه پولی،زمانی، فیزیکی و انرژی 

جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر  ارتباط حاصل  نمائید: 

food0100@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.