بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل
بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل

درهم شکنی p های بازاریابی

فلیپ کاتلر 4p را بطور  موفقیت آمیزی ارائه داد. اما زمانی گستره آن به صنعت رسید  تبدیل به 7p شد و موفقیت اش بیشتر از قبل گردید.  با وجود رقابت شدید در بازار ، رقبا از این مدل بعنوان انجیل خود استفاده میکردند . از این رو ، شرکت ها مجبور به توسعه و پیروی از مدل خودشان جهت تهیه احتیایجات و خواسته های مشتری به روش سفارشی شدند . با وجود مدلهای سنتی 4p   و 4c  جهت اهمیت  تولید اما صنعت گوگل بدنبال یک مدل غیر متعارفی از  7p سنتی می گردد؛  تا مثالی برای دیگران باشد . با وجود رقابت،  هر شرکتی بدنبال آن است تا یک مدل جداگانه ای برای خود ایجاد نماید.. 

جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر  ارتباط حاصل  نمائید: 

food0100@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.