ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
فلیپ کاتلر 4p را بطور موفقیت آمیزی ارائه داد. اما زمانی گستره آن به صنعت رسید تبدیل به 7p شد و موفقیت اش بیشتر از قبل گردید. با وجود رقابت شدید در بازار ، رقبا از این مدل بعنوان انجیل خود استفاده میکردند . از این رو ، شرکت ها مجبور به توسعه و پیروی از مدل خودشان جهت تهیه احتیایجات و خواسته های مشتری به روش سفارشی شدند . با وجود مدلهای سنتی 4p و 4c جهت اهمیت تولید اما صنعت گوگل بدنبال یک مدل غیر متعارفی از 7p سنتی می گردد؛ تا مثالی برای دیگران باشد . با وجود رقابت، هر شرکتی بدنبال آن است تا یک مدل جداگانه ای برای خود ایجاد نماید..
جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر ارتباط حاصل نمائید: