بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل
بازاریابی - بین الملل

بازاریابی - بین الملل

بازاریابی ، بین الملل

فصل دوم: تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده( مدیریت بازاریابی کاتلر- فروزنده )

فایده مورد نظر از نظر مشتری را تعریف کنید؟

تفاوت بین کل فایده از نظر مشتری و کل هزینه هایی که مشتری می پردازد.

کل فایده: مزایایی است که مشتری از خرید یک کالا یاخدمت انتظار دارد: شامل ارزش کالا، ارزش خدمت ، ارزش کارکنان، ارزش تصویر ذهنی.

کل هزینه: هزینه ای است که انتظار دارد برای بازاریابی ، تهیه و استفاده از یک کالا یا خدمت بپردازد: شامل: هزینه پولی،زمانی، فیزیکی و انرژی 

جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر  ارتباط حاصل  نمائید: 

food0100@gmail.com

فصل 1:ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان ( مدیریت بازاریابی کاتلر- فروزنده )

بازاریابی چیست؟ فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن، افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می کنند. 

جهت دریافت فایل کامل مقاله لطفا باایمیل زیر  ارتباط حاصل  نمائید: 

food0100@gmail.com